Jag drömde att jag kunde sjunga...

Men det kan jag inte! Med stort utropstecken. Haha, vad patetiskt. Jag är lite hes för tillfället, och fick för mig när jag stod och diskade att jag sjöng mäkta fint. Så jag plockade fram mobilen och spelade in lite när jag sjöng. Och för att uttrycka mig milt, så hoppas jag verkligen att jag dör före dig, Issa, för det finns inte en jävel, varken levande eller död, som vill höra mig sjunga "Never gone" i kyrkan.

Det får bli dagens slutord. Nu skall jag göra något som jag kan. Och det är att titta på film.


Kommentarer
Postat av: Ida

Håkans nya singel; saknade te havs!!

2010-09-13 @ 10:36:57
URL: http://lapetitesirene.blogg.se/
Postat av: Gunnar

Håkan Hellström där i inledningen :) gillar.

2010-10-07 @ 23:00:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0