Gjort en insats för det svenska samhället

Fy fan. De två senaste dagarna har inte varit roliga. Under Idol i tisdags kände jag hur jag blev lite varm i hela kroppen, och en timme senare var febern i full gång. Var inte roligt den natten. Hade nog upp emot 40 graders feber. Låg i sängen fram till halv 1 på onsdagen, så nej det blev ingen skola för mig. Klarade av tre år på gymnasiet utan att missa en enda skoldag pga sjukdom, nu tog det två och en halv vecka. Men förhoppningsvis är jag färdig nu. Behöver möjligtvis denna natt till helande med, men imorgon ska jag vara tillbaka i full form! Dock måste jag nog säga att det är lite mer synd om vår ena katt som nu mer heter Borris. De var och steriliserades/kastrerades igår, och när de kom och lämnade dem igen sa de att det kunde hända att katterna började slicka och bita i stygnen. Det var precis det Borris gjorde, och till slut hade hon dragit upp allting, så någon bindvävnad hängde ut från magen, och det droppade en massa blod! Så stackarn fick ta en tripp till Vännäs inatt för operation. Nu börjar hon dock piggna till lite mer. Stackarn.

Idag har jag spenderat ungefär 6 timmar i tvättstugan. Hade tänkt att det skulle ta tre, men på grund av det värdelösa system som denna hyresförening besitter, så tog det lite längre tid än beräknat om man säger så... Men nu är det klart! Tog mig ut i regnet sedan för att åka och förtidsrösta. Var ju något opepp på att bege mig ut, men såg fram emot att iaf kunna åka i full fart ner för svingen. Men nej, då är det en dam som cyklar framför mig och totalt sinkar mig! Herregud, släpp på bromsen kvinna! Suck. Men, ja. Nu har jag röstat i mitt första riksdagsval med rinnande näsa och slem i halsen i Umeås Folkets Hus. Känner jag mig på något vis som en bättre människa? Nej.

Kommentarer
Postat av: Aleksanderaida

Hello there! Just came across your site and thought I would say hello

2011-01-10 @ 10:09:50
URL: http://aleksanderaida.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0