Gånger två

Känner att jag kommer att skriva exakt samma sak som Ida gjorde för typ en och en halv timme sedan. Men saken är den att jag har varit lika värdelös som hon idag. Vi skulle plugga. Vi har pluggat. Har vi pluggat så mycket som vi tänkt? Svar: No way! Haha här görs fan inte mer än nödvändigt. Vad har jag gjort istället? Nördat på Facebook. Ätit. Tagit ett bad. Varit och handlat två gånger. En gång på Coop och en gång på Ica. Också gick ju två timmar åt att prata med Ida. Tycker faktiskt dock att detta är viktigare än att studera. Vi hade ett mycket bra samtal måste jag säga, och jag fick mig en väldigt fin skogspromenad. Tror dock att jag gick i en cirkel, annars hade jag nog gått vilse. Men men. Pratade om allt mellan himmel och jord. Mer himmel skulle jag nog säga. Och Ida, nej vi dömer ingen. Vi trycker bara ner dem utav helvete.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0