Det går bra nu.. För mig..Men kanske inte för Sverige.

Jaha. Då var man helt plötsligt en i laget i Gimonäs damlag. Skrev på lite papper idag. Nu är det bara att Tullinge skriver under, så är man matchklar. Träningen idag var faktiskt riktigt rolig, det börjar ta sig. Hade saknat att springa runt på innebandyplanen, blev ju inte mycket av den varan förra veckan. Imorgon är det innebandy igen. Sedan på onsdag ska jag besöka IKSU och träna någonting. Vad vet jag inte, men det finns ju en massa spännande, så jag hittar nog ngt som passar!

Imorgon är det även en stor dag. Jag ska tvätta min bäddmadrass och täcke. Yey. Kanske kan sova lite skönare och utan att vakna upp av att jag fryser sedan i fortsättningen.


Och nej, jag tänker inte ens kommentera valet igår. Tror de flesta vet hur jag känner angående detta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0