Back in Salem

Åh, mina vänner. Idag kunde jag göra ett återbesök i Salem hos mina vänner i Days. Det var alldeles, alldeles, underbart. Att man kan sakna de små liven så mkt. Det har ju faktiskt hänt lite, jag satt på helspänn hela tiden! John var in action i sin lastbil, tittade på den lilla TV:n som bara John Black kan göra. Shawn gör EJ:s skitgöra, så att han ska få pengar till att kunna köpa kläder till Claire, som han inte ens verkar få träffa(?). Bo och Hope goes down the memory lane, as so many times before. Och jag blir lika imponerad varje gång över hur otroligt vacker Hope used to be. Och när man kommer tillbaka till verkligheten undrar man: Vad hände där, Hope? E.J och Kate gör the nasty nasty i E.Js soffa.Grr. Hett. I alla fall för Kates del... Självklart listar Sami ut detta genom att hitta Kates BH bakom soffan, och självkart har Kate skrivit sitt namn i BH:n. Mhm. Det är bra att hålla koll på sina saker, Kate. Men då får man inte lämna kvar dem hos någon där Samantha kan lägga sin näsa i blöt. Det vill säga inte någonstans.

När man får komma på besök i staden som aldrig sover igen, det vet bara Gudarna. Men jag ser fram emot det. Det gör jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0