Är det såhär det känns att vara student?

Malin D är sliten. Efter tre utekvällar i rad säger Malins kropp ifrån. Och mina vänner, det är inte alkoholen som är problemet, utan bristen på sömn. Sömnen är en viktigt del i livet, därför skall jag snart sova. Börjar inte förrän kvart över 10 imorgon, så jag kan sova rätt länge, speciellt nu när jag äger en cykel. Yey. Kommer troligen cykla iväg en halv timme innan jag börjar ändå, så jag får sitta och vänta i 20 minuter, men det är lugnt.

Dagen har spenderats på ett lugnt sätt. Felicia och jag cyklade ner till stan en sväng och jag köpte ett par skor (som jag hoppas är relativt varma), sedan tog jag tag i pluggandet. Mycket bra, Malin. Kom även till slut in på SharePoint, efter att jag i 20 minuter suttit och beklagat mig över vilket jävla skitsystem det var. Det visade sig att det var jag som suttit och försökt skriva in fel lösenord. Tänk vad roligt man kan ha det! Glädjen över att ha kommit in lade sig dock snabbt. Usch, har fått en asjobbig individuell uppgift. Massa filosofiska frågor. Trodde att jag skulle slippa det efter Filosofi A, men icke. Suck. Jag orkar inte sitta och pränta ner min världsbild på en A-fyra. Tror jag ska skriva att vi är som ett Sims spel. Någon som driver mer oss hela tiden bara.

Cyklade ner till Umeälven. Vad fint det var! Väldigt fin promenadled måste jag säga. Där kan ma  sitta och tänka på en massa skit om man vill. Vill man inte så behöver man inte.
Hade planerat att titta på film hela kvällen, men pratade med F i en och en halv timme först och sedan ringde Elin. Så jag hade fullt upp. Dessa samtal var dock en aning bättre än en film.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0