The winner takes it all

Känner att jag är inne i en vinnartid denna helg och det känns mycket bra. Började igår med en MYCKET viktig vinst i Pratmakarna. Jag klarar inte av att förlora i detta spel, och det såg väldigt mörkt ut där i början, men sedan kom vi. Karin och jag. The Masters at Pratmakarna. Haha, får en skön känsla bara av att tänka på det. En aning stört? Ja. Efter vinsten där blev jag otroligt taggad att spela innebandy idag, och vinna. Och, det gjorde vi. Var en helt annan inställning idag, och vi kämpade otroligt bra. Vinst med 4-1. Känns värt då att ha spenderat cirka 7 timmar från hemmet, för att spela cirka 60 minuters aktiv innebandy.

Ikväll blir det Corona med Karin! Det är Pink-tema. Alltså färgen, i Rosabandets ära.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0