Plötsligt händer det

Ska erkänna en sak. Jag är ägare av en trisslott med en vinst på 25 kr. Jag har inte löst in den än, varken mot pengar eller en ny lott. Känns lite onödigt att lösa in den mot pengar.. 25 kr? Det kommer jag förmodligen köpa naturgodis/chokladbollar för. Men vill inte riktigt lösa in den heller, tills en dag då det känns helt rätt. Jag menar, så länge jag har den kvar så är det 25 kr. Men om jag tar en ny lott, så får jag antingen ingenting. Eller ofantligt mycket mer. Tänk om just den lotten som jag har, imorgon skulle ge mig en ny lott som ger mig tre TV-apparater? Och jag vinner 25.000 i månaden i 25 år? Tveksamt. Kanske är lika bra att få det gjort så man slipper fundera? Antagligen.


Har tryckt på någon knapp så att texten på min skärm är mycket större i vanliga fall. Är väl rätt Ok för oss synskadade egentligen. Lite irriterande också på sitt sätt. Men vad gör man? En tryckt knapp är en tryckt knapp, och heter man Malin D,så hittar man aldrig samma knapp igen.

Kommentarer
Postat av: Kenneth

Haha. Det gäller även om man heter Kenneth eller om man mer allmänt bara är jag.

2010-10-15 @ 22:06:18
URL: http://kennethharblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0