Paus och vad händer?!

Har tagit ett litet uppehåll i mitt förhållande med Graziano. Han får klara sig själv en liten stund.

 Gick in på aftonbladet.se och vad hittar man inte där? Jo, årets roligaste upptäckt. Simon "tårar från himlen" Forsberg skall vara med i Melodifestivalen och sjunga en låt skriven av Fredrik Kempe! För er som inte finner något kul i detta alls, så kan jag ju meddela att Simon var med i andra säsongen av Fame Factory, åkte ur i första programmet tillsammans med Morgan. Men oj vad han sjöng Tårar från himlen fint! Dock tror jag det var byxorna som gjorde hela uppträdandet.. Ojojoj.  Killen har ju dock lagt på sig lite muskler under åren! Shit, har ju tydligen jobbat som Qx:s framsidepojke typ och blev utsett till 2010:s Mr. Gay. Herregud, med det schemat kan man ju förstå varför han har "legat lågt" med musiken som han uttrycker sig i en intervju. Men nu är han tillbaka. Och jag ska fan rösta på honom bara för att.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0