Njaa?

Har varit många diskussioner här i bloggen angående John Black och hans problem med att inte vilja ha sin tröja på sig. Efter dagens avsnitt har jag kommit fram till att han gärna får gå utan tröja, så länge jag slipper utsättas för hans "amore". Bara tanken fick mig att bli lite..spyfärdig?

- Max och Mimi? Gulligt par, eller bara konstigt?
- Är det bara jag, eller var Marlena nästan som vanligt idag igen?
- Phillip. Phillip Kiriakis. I hur många avsnitt ska denna man behöva sitta bakom Victors "hemliga" vägg i the Kiriakis mansion, i sin rullstol och se dum ut? Var tvungen att garva lite åt detta idag.

Like sand through the hourglass, so are the days of our lives.

Kommentarer
Postat av: Kenneth

För det första: Ja, det är bara du.

För det andra: Är det inte "Like sands through the hourglass..."?

2010-10-28 @ 23:06:07
URL: http://kennethharblogg.blogg.se/
Postat av: M

Du har så rätt så K.

2010-10-28 @ 23:21:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0