"Jag är frisk, och jag är fri. Jag är full av energi."

Ny kursstart idag. Forskningsmetodik och statistik. Njaa? Låter la inte superkul. Kanske det inte är heller. MEN, får tänka när det känns extra tufft, att om fem år är jag färdig. Och då får jag välja själv om jag vill forska eller ej.

Dagens tummen-upp: Afrodansen på IKSU. Mycket rolig och inspirerande.

Dagens fråga 1: Varför måste de människor som skriver forskningsartiklar använda de svåraste ord de hittar? Är detta någon slags tävling? Ju svårare ord, desstå bättre text?

Dagens fråga 2: Varför blåser det så djävulskt ute?

Kommentarer
Postat av: Kenneth

Ju svårare ord, desto lättare är det att komma undan med att man inte vet vad man skriver om...

2010-10-04 @ 21:38:35
URL: http://kennethharblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0