Jag är en fattig bonddräng...

men jag lever ändå.
Nätt och jämnt dock! Har fan inga pengar kvar typ och studiebidraget kommer inte förräns på måndag. Vilken himla tur då att mami och papi kommer imorgon! Jag har planerat att vi ska äta ute både fredag och lördag, vilket innebär att de bjuder. Hoppas jag. Men jo? De måste ju spara in mäkta mycket pengar nu när jag inte är hemma och äter dem ur huset. Måste fråga om de har märkt någon skillnad! Lite skillnad gällande skinka, bananer, fil och bearneissesås måste det ju vara i alla fall. Och godiskonsumtionen lär ju ha gått ner. I alla fall gällande schweizernöt och Gott&Blandat.

Usch. Blev hungrig av all denna tanke på mat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0