"I want her to carry my baby"

Men, gud. Höll på att glömma! Jag besökte ju Salem idag, och här sitter jag och låtsas att jag inte ska ge en rapport! Hur skulle det se ut om skenbar.blogg.se missade en möjlig Daysrapport?! Skärpning Miss. Malin.

Ja. Avsnittet hade fyra stycken olika delar. En kul. En het (kunde ha varit om inte Lucas tagit sex kallduschar som han uttryckte sig), en till het och en, ja, vad ska man säga, en del som är som det brukar när det handlar om John och Doc?

I alla fall,så hade ju Claire blivit "kidnappad" av den mystiska damen i rött. MEN detta var endast för att förvilla poliserna i Salem. Var Victor som låg bakom det hela. En sådans slugens man det är! Roman var på topp! Oj vilka gestikuleringar han använde. Där ligger man fan i lä. Ojojoj. Detta var den roliga delen. Mest för att den bjöd på så uselt skådespel.

Den första heta delen var mellan Sami och Lucas. De brukar ha en sådan kemi. MEN idag var Lucas på lite dåligt humör, så njaa. Det blev la inte så hett.

Het del 2. Ja. EJ var med i den. Mer behöver man väl inte säga. Jag skulle gärna ställa upp på att föra dina gener vidare. Sami? Hur tänkte du där, när jag finns? Skulle nästan kunna sätta mig i Kates kläder, ha hennes röst OCH näsa för att få vara EJs lover.

Och. Sist men inte minst. John och Marlena. Tillsammas vid fontänen i Italy med en flaska champange. va? Låter det inte totalt underbart? Eller? Alltså, vad har hänt med Marlena?! Drogade de henne på riktigt under Dr. Norths tid? Hon är ju helt förändrad! Det är inte riktiga Marlena Evans som sitter där. Marlena Evans som är min stora förebild inom psykologins värld. Nej. Ånej. Något är mycket fel.


Kommentarer
Postat av: Kenneth

Var inte Marlena en seriemördare förut? Vad hände där egentligen?

2010-10-22 @ 20:22:55
URL: http://kennethharblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0