Farväl Farväl

Här går man in på Blip och tänker ta sig ett parti Alfapet. Och vad möts man av? Ett meddelande om att Blip läggs ner vid årsskiftet. Nästan så att man blir lite sentimental. Man tänker tillbaka på alla partier av Maxiyatzy och alfapet. Ilskan över när man var tvungen att vara premium för att få spela Maxi. Den gången jag klarade Out of Control på Bitch. Det blev bara en gång. Om jag inte spelar utav helvete tills dess vill säga. Den tiden jag var grym på Blockwars. Alla de gånger man har testat något annat spel, men kommit fram till att, nej, det var inte lika kul som mina favoriter.

Ja. Det blir slutet för en era. _uffa_ får helt enkelt tacka för sig tillsammans med Blip. Men det är la två månader kvar i alla fall. Så vänner, tänk på att utnyttja era gamla Blip-konton nu. För snart är det för sent.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0