Det var bättre förr

Hm, var en aning skönare när man inte hade kurslitteraturen, då hade man åtminstonde en anledning att inte läsa... Men är inte helt less än i alla fall. Lite spirit har man ändå kvar. Är ju snart helg! Hela lördagen kommer typ spenderas i Ö-vik. Match. Har en inbokad tvättid på söndag med. Lite plugg och städ där emellan. Också hoppas jag på någon kvällslig aktivitet på lördagen.

Imorgon ska jag bege mig ut till nowhere och spendera eftermiddagen/kvällen med Felicia. Får testa på vilket helvete hon har med all den jävla cyklingen. Haha.

Nu ska jag göra natt av denna dag.

Tummen-upp: Ger jag så hårt till Kanal 5 som visar nya avsnitten av Skins gratis på Play! Så himla bra.Saknar dock de gamla en aning, men det funkar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0