Två dagar i rad.

1,2,3. Testing. Im calling from... SALEM! Ja. Var där idag igen. Var länge sedan man kunde se in i salemiternas värld två dagar i rad. Och det var lika kul idag, om inte ännu roligare.
Har tidigare sagt att jag inte för en sekund skulle banga E.J Wells. Jag kanske efter dagens avsnitt måste tänka om på denna punkt? E.J har en liten förmåga att vara lite.. hur ska man uttrycka det? Dominant. Men inte på ett sexigt sätt. Idag var han mer läskig. Så, nej. E.J kommer inte att få så något frö i min kropp. Stackars Sami. Man får tycka vad man vill om henne, men hon är en sjuhelvetes kvinna alltså. Tänk alla saker hon har fått utstå under sina år i livet? Visst, många av dessa problem har hon försatt sig i själv, men ändå.
Tankarna går vidare till John. Som nu är på väg till operation. Jag gillar hur man får dyka in och ut genom rummen på Salem Hospital. Det är lite mer avslappnat. Man bjuder in familj och vänner att snacka lite med den som ligger på sängen med livshotande skador. Man lyfter av syrmasken lite hur som helst. Det är en trevlig stämning, liksom.
Den som hade det värst i Salem idag måste ändå vara Steve. Tuffa Steve med ögonlappen, som nu har fått... Det tar emot att säga det.. Men dödskortet! Herregud! Dimeras vill ta död på Steve. I nästa avsnitt kan man få se Steve få spasmerryck. Tyvärr kan jag nog inte bevittna detta. Synd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0