The snow is back

Yes, nu är det ett vinterland här i norr igen. Ganska vackert när man tittar ut genom fönstret. Var dock inte lika kul i morse när jag vaknade 07.56 och skulle infinna mig i skolan 08.15. Hann cykla 2 meter, sedan låg jag och sprattlade på marken med Ingrid-tha-bike över mig. Sedan höll jag på att halka framför en bil. Och dilemmat som kom upp i huvudet var: ska jag missa halva föreläsningen och överleva? Eller ska jag försöka ta mig fram i ilfart och vakna upp på sjukhuset? Det andra alternativer låter ju såhär i efterhand mycket mer spännande och dangerous, men jag valde att vara lite chill idag och tog mig en prommis med cykeln. Ingen superstart på dagen. Men i sådana lägen tänker jag som min vän Amy Diamond, ni borde kunna det vid det här laget; It can only get better. Och det blev det. Så här sitter jag och är ganska nöjd. Kul.

Kommentarer
Postat av: Kenneth

Och i alla andras blogar kan man läsa:

"Det var en jättetrevlig föreläsning till en början. Men sen kom någon idiot insläntrande en halvtimme för sent och störde hela föreläsningen. Det var verkligen en riktig mood breaker och sen dess har dagen varit skit.

Men i såna här lägen är det bara att tänka som min vän Amy Diamond: It can only get better"



Så det där med Amy har ni ju gemensamt i alla fall.

2010-11-11 @ 00:11:30
URL: http://kennethharblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0