Laddingen är på topp!!

Okej. Harry hade premiär igår. Jag var inte där av olika anledningar. Men. På lördag 18.00 smäller det. Och jag är sååå laddad. Inte för att jag brukar vara något stort fan av filmerna, snarare tvärtom. MEN är det Harry, så är det. Antingen så får man en otroligt positiv överraskning och faktiskt tycker att filmen är bra, eller så blir det som vanligt och man kan lacka ur och klaga. Båda alternativen är ju ganska roliga faktiskt.

Samtidigt som det känns ganska jobbigt. Efter denna film är det bara en film kvar. När sista boken kom kunde man ändå tänka att det kommer fler filmer, även om det var jobbigt. Men nu då? Vad händer sedan?

Kommentarer
Postat av: Kenneth

Är det sant? Kommer JAG att se den före MALIN?



Ska se den imorgon nämligen (om det finns biljetter kvar).

2010-11-18 @ 22:53:37
URL: http://kennethharblogg.blogg.se/
Postat av: M

Men för fan, säg inte så Kenneth! Får ju ångest. DOCK så har jag något roligt att se fram emot på lördag!! Ibland kan man spara på det roliga.

2010-11-18 @ 23:21:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0