Ibland får jag för mig saker.

Igår fick jag för mig att Allsvenskan skulle avgöras. Jag undrade varför det inte var större ståhej kring det hela. Jag menar, var ju värsta spännande i toppen mellan Helsingborg och Malmö. Dock förstod jag inte det hela med AIK och Åtvidaberg. Åtvid hade ju ingen chans att komma ikapp AIK, i fall de inte vann med typ 20 mål. Jag var förvirrad. Sedan läste jag att Djurgården kunde ha förstört allt för AIK i och med självmålet som Prince gjorde mot Gefle. Hur skulle detta gå till, tänkte jag? Men efter lite efterforskning visade det sig att det bara var i min värld som allt var konstigt för att jag fått för mig något som inte var sant.

Vad tokigt det kan bli.

Kommentarer
Postat av: Kenneth

Trodde nog att du var mer insatt än så.

Men jag håller trots allt med dig - hur skulle det ha gått till?

2010-11-01 @ 23:36:46
URL: http://kennethharblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0