"Elvis, you aint nothing but a hound dog."

Jag känner mig lite tom nästan. Det var kaos i Salem idag. Lucas ligger i en stuga med en stor takbalk över sina små söta ben. Sami försöker febrilt lösa problemet. Patrick har kidnappat Hope och Bo försöker rädda henne som bara Bo kan. Mitt i hela kaoset ska Hope föda barn också. Min ledstjärna John Black har blivit skjuten. Han är skjuten. Är detta slutet för den långa eran med John Black i spetsen? Nästan så att man blir lite illamående bara av att tänka på det. Men ingen, och jag menar INGEN, hanterar en krissituation med en sådan humor och självsäkerhet som John Black. What a man. Elvis Junior. Även kallad E.J. Vad gick fel i ditt liv? Så att du måste agera med pistolen på det där viset? Och att man kan ha mage att hota Samantha Brady? Vad är det för värld vi lever i? Men den som har det värst måste ju ändå vara Lexie. Stackars människa som har Tek Kramer efter sig. Som nu måste vittna om något som hon inte har sett, för att Abe tar ut skillsmässa ifall han upptäcker henne med Tek en gång till. Jag säger som min käre vapenbroder Roman: DAMN IT! Men lugn, Alexandra. Abe ska ju bli blind igen, så där löste sig det problemet. Betyder detta alltså att man återigen måste bevittna Abe vandra runt och famla i en mörk värld? Något att se fram emot.

Och en liten fråga. Kan man inte ringa 911 i USA även utan täckning?

Kommentarer
Postat av: Kenneth

Att ringa utan täckning går inte, men alla operatörer samarbetar med SOS så när du inte har täckning hos din operatör så kan du eventuellt ringa SOS genom någon annan operatörs radiomast.



118100

2010-11-12 @ 03:55:25
URL: http://kennethharblogg.blogg.se/
Postat av: M

Men gud, tack Kenneth. Dig kan man alltid lita på när man vill ha svar på ngt!

2010-11-12 @ 11:33:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0