Another day is gone

Och fort som fan har det gått! Hela dagen bara försvann. Gick upp och tittade på Days. Tog mig till Iksu för att bli helt totalt jävla utklassad i Badminton av Herr Westin. Jättekul. Men ja, livet går vidare. Eller? Kom hem och möttes av en Singstarsugen Veronica. Och bangar jag? Svar nej. Sjöng i två timmar drygt. Fick ont i fötterna av någon sjuk anledning. Blev hembjudna till Isak för en spontanmiddag. Mycket trevligt och gott. Handling på Konsum. Blev återigen påmind om min totala brist på teknisk kompetens. Vad hände där? Och nu sitter jag här. Ska strax dra på mig något annat än mjukisbyxor och cykla hem till Karin. Får se vad kvällen bjuder på. Är lite kluven i denna fråga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0