Working all day long

Här sitter jag med ett rinnande öga och är helt slut efter en kämpig arbetsvecka. Den är väl egentligen inte riktigt slut eftersom jag arbetar imorgon med. Och mitt rinnande öga beror på att något skit har hamnat där i. Inte kul. Hittills har jag jobbat 54 timmar sedan klockan 08.00 i måndags. Fint. Men man får tänka på pengarna! Och det är faktiskt inte helt fel... är ju min sömn som blir lidande. Men jag är inte sjuk än! Peppar peppar ta i trä. Eller säger man peppa?

Frågan är om man inte ska ta och krypa till kojs snart? Om man ska orka vara någolunda social imorgon kväll...

Såg förövrigt vaktis-Niklas på centralen idag och greps av en otrolig lättnad över att jag inte hade fått med mig något av TGs bord, och  råkat sätta mig på det framför honom. Blir så dålig stämning då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0