Chelsea...Inte igen.

Har tänkt på att Chelsea är ett väldigt fint namn. Men dock har det blivit förstört. Skulle aldrig falla mig in att döpa någon eller något till detta namn. Det finns ingen mer irriterande person! Hon bara går runt och gnäller hela tiden! "Åh, hur ska jag kunna genomföra min samhällstjänst utan körkort?!" DU KÖRDE PÅ DIN LILLEBROR! Visserligen kan jag inte säga att jag saknar Zack, han var rejält förtidigt född. Men ändå. Jag hoppas verkligen att Tek.E Kramer kan sluta tänka på att han ska sätta på Lexie för en sekund och löser fallet med den försvunna DVD skivan så att både Chelsea och Kate kan sitta och stirra på varandra i någon fängelsecell någonstans långt bort ifrån Salem.

 

Alltid skönt att kunna avreagera sig lite. Känner förövrigt icke för att arbeta. Denna uppfinning är totalt överskattad! Vad var det för fel med att leva som på Stenåldern? Vandra runt i skogen och leta lite örter, käka lite, lalla runt i en grotta? Bli dödad av en björn som råkade bo i grottan? Himmelriket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0