Ännu glöder solen

Det har varit varmt i 2 dagar i rad och egentligen ska man inte klaga. Men jag får sådana svettningar! Inte okej! Spenderade helgen i Göteborg med mitt kära innebandylag. Blev ett brons. Åkte ut i semin mot de som vann (alltid viktigt att poängtera!) Hann också med lite Liseberg, alltid kul! Men var skönt att komma hem med. Tar ju på krafterna sådana där resor.. Trots att jag kommer sakna hotellfrukosten!

Syster har nu också lämnat familjen Tullinge. Kommer nog kännas mer tomt om ett tag kanske. Men just nu känns det ej så mycket. Vi har ju intre träffats så mycket ändå på den senaste tiden. Men bra att hon bor centralt, då kan man ju sova där efter alla mina kommande nattliga upptåg. Not.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0