The Graduates

Har inte gråtit på ett tag och var igår tvungen att testa mina tårkanaler. Blev The O.C och The Graduates som fick bli testkanin. Och, ja. Mina tårkanaler funkade. Det avsnittet är så perfekt. Alla saker de säger... Usch. Fortsatte mitt gråtmaraton med att ta "The Averange", första avsnittet på 4:e säsongen. Det går inte att föreställa sig hur hemskt det måste vara att förlora någon som står en så nära. När Summer går in i sitt rum, och ser en illusion av Marissa. Inte okej.

Ser förövrigt fram emot att se hela säsong 4. Tyckte förut att den var ganska dålig. Inte alls samma standard. Kanske blir skillnad nu? Vet faktiskt inte om jag har sett sista avsnittet sedan den gången jag satt hemma i Idas soffa och vi var helt tomma efteråt.



Snart blir det prommis med Belle ute in tha great väder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0