"Searching for your bed with a glas of water in the dark"

Jag har blivit lite fascinerad av programmet "Dating in the dark", så jag tänkte att jag skulle göra en egen version av programmet som gick ut på att jag skulle hitta min säng med ett glas med vatten i handen, ja, i mörkret. För att ge en liten tvist på det hela så gjorde jag det med 39 graders feber. Hur gick då det hela? Jo, idén med febern gav ju verkligen en tvist på det hela. Den skapade ett totalt mörker och en svimfärdighet. Jag inledde med att gå in i dörren, sedan skulle jag av någon anledning ställa ner glaset på golvet, och självklart sparkar jag ut det. Men jag kom fram till sängen till slut och då kom även synen tillbaka. Vet inte om jag ska få full pott för det hela. Jag fann ju sängen, men dock blev hela golvet blött. Kanske skulle ha klarat av att ställa ner glaset utan att resultatet skulle bli en pool på golvet??

Nej, skämt å sido. Min totala utmatting i tisdags berodde inte på trötthet, utan på en väntande sjukdom. Jag fick en total huvudvärk senare på eftermiddagen, och jag har aldrig ont i huvudet, förutom när jag har feber. När jag kom hem från jobbet visade termometern nästan 39 grader. Jättebra. Så det blev ingen dejt med Mads igår, inget arbete och ingen studentskiva. Men idag är jag på benen igen! Yey.

Jättebra förövrigt att studera.nu verkar ha fuckat ur lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0