Nu har det skett

Det är med sorg i hjärtat som jag kan meddela mina läsare att Sandra Dahlberg och Jimmy Jansson har separerat. Man kommer ju ihåg starten på detta förhållande. När de låg i soffan i Fame Factory huset och hade det så mysigt. Sedan kom Vilmer. Den så omtalade Vilmer. Vad ska lilla Vilmer göra? Sandra och Jimmy ska ha delad vårdnad, men kommer inte Vilmer bli lite trött på allt gungande som Jimmy kommer utsätta honom för? Ibland kanske Vilmer vill vara kung, Jimmy. 

"Vi kan gung, gung, gunga du och jag
Vi kan sjung, sjung, sjunga tjalala
Jag är kung, kung, kung men kanske bara för en dag, woho
Vi kan gung, gung, gunga du och jag
Vi är ung, ung, unga tjalala
Jag är kung, kung, kung men kanske bara för en dag, woho
Woho"

Å andra sidan vet jag inte om det kommer bli blir så mycket bättre hos Sandra. Kanske blir det en lite för tuff övergång, från att ha gungat hos Jimmy och sedan mötas av detta?
"Yr i kroppen dansar galen dans,
Virvlar runt och visar naken svans.
Ingen mening att du gömmer dig,
Jag vill ha dig så säg inte nej.
Klack i taket våga fnitterfnatt,
Lovar dig det blir het ritt inatt."
Det är viktigt att barn får sova, Sandra! Jimmy kanske tyckte det var okej att leka häst ibland mellan gungningarna, men även hann blev nog lite trött på att äta havre. Även om man gör så i Klimpfjäll.



Tillsammans höll de kanske balansen mellan barnsligt och crazy. Nu vet jag inte vad som kommer att hända.


Nä, där var jag en aning för elak. Sandra är nog en utmärkt förälder, bara hon drar ner på snacket. Jimmy, ja. Jimmy är nog också bra. På sitt sätt. Vilmer får det nog bra. Det ska världen se till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0