Låt den rätte komma in...?

Nja, jag vette fan om jag tänker låta den filmen komma in någonstans. Den var konstig, mest konstig men också..äcklig? Oskar hade snor rinnande ur näsan 90% av filmen. Visst det var 80-talet (typ) men de hade väl också toapapper! Eller en näsduk! Också vet jag inte om skådespelet var kasst eller också bara äckligt. Miljön var också äcklig. Usch. Och av någon anledning så lyckades jag alltid äta när jag tittade på den! Var ju inte så aptitretande. Nej. Nu ska jag inleda en liten session med att kolla på Grottbjörnens folk. Den är förhoppningsvis inte äcklig.

Kommentarer
Postat av: Kenneth

Jag tyckte att den var ganska bra.

Inte så äcklig dock.

2010-03-01 @ 19:24:47
URL: http://kennethharblogg.blogg.se/
Postat av: Hermanmonica

How can a person get info. on friends and family in p.a. and thank you for having this site .

2011-02-10 @ 14:21:34
URL: http://hermanmonica.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0