Hide and seek

Precis suttit och gråtit till Glee. En förjävla fin serie. Go Will and Emma, Go!

Imorgon är det min 20:e födelsedag, vilken jag knappt har tänkt på. Förutom nu då, annars hade jag inte nämnt det. Logiken på topp! Kommer spenderas som de flesta andra lördagar; upp tidigt som fan för bege mig till mitt andra hem, åka och jobba, åka hem för att sedan bege mig till kusin och lite firande av oss marsbarn. Visserligen är ingen av oss barn, inte ens jag! Herregud. Är ju melofinal imorgon! Jag är så laddad! Vet dock ej om jag ska lägga årets röster på vår allas egna Manboy eller tjejerna i Timoteij. Får se imorgon och se vad känslan säger.

Är faktiskt inte ens överdrivet nyfiken på vad jag ska få i present heller, vilket annars brukar vara "It". Vet inte om det beror på att man börjar bli gammal eller om det är för att jag har lite mycket annat att tänka på? Förmodligen det senare med tanke på att jag var som en tioåring för tre månader sedan när det var julklappsöppning...

Okej. Lite nyfiken är jag nog.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0