Bara för en dag

Usch, jag har blivit en sådan arbetande människa på senaste tiden! Blir ju lite trött. Blev väckt halv 8 av att telefonen ringde och jag fick bege mig för att leka Fröken. Sedan så behöver vi ju inte diskutera att jag hade legat klarvaken sedan klockan 06.00  och väntat på detta samtal. Arbete imorgon också som gäller. Men en ledig dag på söndag, då jag visserligen ska agera innebandytränare hela dagen. Fint!


Måste säga att jag tyckte att första delen av Millenium var riktigt bra! Kändes mer rätt denna gång än när jag såg filmen, de hade lagt till vissa detaljer som gjorde allt mer levande. Kan ju också bero på att det var väldigt länge sedan jag läste boken nu. Men det spelar ingen större roll. Däremot kunde jag klaga lite mer på Arn. Möjligtvis eftersom jag läser böckerna nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0