Är det okej?

Är det okej att säga att man faktiskt kommer att sakna dessa vinterdagar när våren sedan kommer? Älskar när det är 1-2 minusgrader, sol och gnistrande snö! Man behöver varken svettas eller frysa!

Denna helg har jag utnyttjat detta väder ganska bra. I fredags tog jag mina skidor under armen och vandrade upp till Brantbrink och åkte tillsammans med pensionärerna. Blev lite längre än planerat på grund av en liten orienteringsmiss, men tack vare detta fick jag öva på tekniken gällande att inte glida ner i en uppförsbacke och åka störtlopp i brant backe. Det senare gick lite sådär. Igår var jag ute och åkte pulka tillsammans med barnen. Är ju ett underskattat nöje alltså!

Om 15 minuter börjar Gossip Girl. Jag är laddad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0