"Tandkräm från Colgate?"

Har stått i tre timmar idag och delat ut tandkräm från Colgate, den nya som tar bort ilningar i tänderna direkt. Var ganska roligt i början, men sedan rann det väl ut litegrann, efter ungefär 2000 prover.Men människor är ju förjävla sköna. Vissa blir överlyckliga och vill ha till hela familjen, vissa undviker totalt (varför, det är ju gratis?!), en del går fem meter innan de inser att "jag använder ju tandkräm dagligen, kanske ska vända tillbaka och ta en?" också de skönaste som ska stanna och prata också. Fick veta att en tant i typ 80-års åldern tyckte att han som är med i reklamen var sååååå snygg. Jag har förövrigt aldrig sett reklamen, men jag hängde på. Och då blev hon glad. Och om tanten är glad, då är jag glad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0