Bree Tanners andra liv

Läste ut ovanstående bok idag. Hade inga större förväntingar på den, och från att ha varit lite förvirrande och konstig växte den och blev riktigt bra. Dock skapades lite frågetecken och man vill veta mer? Hur gick det för en viss person? Hur hade det blivi om Bree överlevt? Frågorna är många, men dock ej lika många som i Days. Skönt. Skulle bli för mycket saker att tänka på då.

Men framförallt är jag nu otroligt taggad inför Ecplise! Yey! Not many days left. Tre böcker kvar att läsa nu (räknar inte in The Bible, det är ett livsprojekt) tills jag ska börja mitt HP-marathon igen. Är grymt laddad inför att få hälsa på mina vänner igen. Lite Harry liksom. Aldrig fel.

Usch mår lite illa. Är det pannkakstårtan som har satt sina spår såhär ett par timmar senare?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0