Soon

Tror en viss liten nervositet har börjat infinna sig i MCD:s liv. Har nu drömt två ggr inom loppet av tre nätter att jag har fått beskedet om universitetsintagningen. I första drömmen var jag 25:e reserv på mitt första handsval och kom in på mitt andra. Usch, den besvikelsen när jag såg det var inte kul. Men å andra sidan var jag i drömmen ändå ganska nöjd över mitt andra val. I andra drömmen snubblade jag precis på målsnöret och var 1:a reserv. Vet faktiskt ej vad som är värst? Visserligen är ju chansen ganska stor att man kommer in om man står som första reserv, men ändå. Skulle vara lite extra ångest i onödan. Men det är ju verkligen skönt att jag blir förberedd på både de ena och andra genom nattliga upptäckter. Kanske blir lättare att handskas med det i verkligheten då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0