Och vad nu då?

Sitter hemma i Belles och Mickes lägenhet och arbetar mig uppåt i min karriärstege som kattvakt. Har givit mig befodran ett antal gånger, där ligger Simsgubbarna i lä. Har ju också, som ni märker, fått igång datorn. Teknikpoäng till mig! Får dock ej igång ljudet, så det blir la ingen Spotify i veckan. Mina tekniska kunskaper räckte dock till att få igång radion, så lite musik får jag ändå i form av Favorit. En mycket fin radiokanal. Känns dock lite tomt här utan Belle... Men jag har ju katterna!

Väntar på att VM-finalen ska starta. Egentligen vill jag ej att den ska göra det. Sedan är allt slut. En månad har bara rullat iväg sådär. Inte helt okej. Kommer att bli så tomt. Visst, Allsvenskan sätter igång, vilket är kul. Men där finns ingen Diego Forlán...

Fy fan. Ska kliva upp vid 6 tiden imorgon. Varför tackar jag ja till allting?! Ska arbeta på ett dagis i Fittja hela nästa vecka. "Tänk på pengarna. Tänk på pengarna." Får ha det som ett mantra i huvudet hela veckan så kanske det går.

Kommentarer
Postat av: Kenneth

Men vi har ju Antônio Flávio!

2010-07-17 @ 21:33:57
URL: http://kennethharblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0