Intensiv vecka

Äntligen är denna vecka slut! Jobbar visserligen imorgon med, men det är en annan sak. Har väl jobbat ungefär strax över 50 timmar sedan i måndags med uppstigningar innan klockan 6! Malin Dalsmyr kliver ej upp så tidigt.

Men gud. Nu är det klart. Om cirka en månad och ett par dagar beger jag mig till norrare breddgrader för att inleda mitt liv som psykologstuderande! Hur coolt låter inte detta på en skala?! Platsen är fixad. Boende är fixat. Nu är det bara att jag ska bli fixad. Har dock ej så mycket ångest än. Men det kommer. Var ett par jobbiga minuter i måndags. När jag hörde på radion att svarsbeskeden hade börjat komma in på studera.nu fick jag panik. Tänk om jag inte kommit in? Om jag känner mig själv rätt hade den besvikelsen varit grym. Sedan när jag väl såg att jag var antagen fick jag ångest över det. Vad fan ska jag dit och göra? Men nu när boendet blev fixat med så känns det bättre. Men det kommer att bli jobbigt. Det kommer det. Lämna "mina barn", mamma, pappa, Johan, Marie, innebandyn och mina kompisar, mina vänner (jag vill starta ett band med er).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0