Speeding Cars

Första veckodagen på länge som inte spenderas med Isabell C, känns lite konstigt faktiskt. Även om jag uppskattar min dagar på egen hand med. Har fått lite gjort idag i alla fall. Mer sådant!

Har gått upp innan halv 10 två dagar i rad nu! Helt otroligt, även om det nog har sina förklaringar. Igår berodde det antagligen på att jag somnade kvart över tio i söndags och imorse på grund av en familj som verkar njuta av höga familjediskussioner på morgonen och senare av en granne som älskar att borra. Men jag klagar inte!

1 av antagligen 5 arbetspass är avklarat denna vecka. Kommer jag att gå in i väggen? Längesedan man var aktiv. Intressant att se.

Till sist, fick lite tårar i ögonen imorse på Days efter Bradys utspel på kyrkogården vid Zachs grav. Tyckte det var sorgligt, och Peter Reckell( ja, jag vet en Days skådespelares namn) gjorde det ganska bra. Kanske beror på att jag inte såg hans ansikte ordentligt? Vad vet jag, men det berörde mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0