"Ska han göra en klubba nu?"

Läste tidigare idag att psykiatriker är lite oroliga över effekten som Avatar ger biotittarna. De menar att man lever sig in för mycket i filmen på grund av dess längd och verklighetsbilden som 3D:n bidrar till. En tittare hade till exempel fått självmordstankar efter att ha sett den.

Personligen fick jag själv lite självmordstankar efter en timme av filmen, då jag kom i underfund med att jag lagt spenderat 150 fucking svenska kronor på en film, där det inte händer ett skit! Tack och lov tog filmen upp sig rejält efter ett tag. Men det hade inte behövt ta en timme. Mindre flygning, och mer händelser nästa gång, tack! Dock var naturen helt jättebra gjord! Det lyfte hela filmen. Och Papa ska ha en jävla cred för att han lyckades överleva så länge.

Men nej. Jag blev absolut inte frälst. Trots den totala uppsvingen.

You´re going down, Bitch!

Yeah. Yeah.


Kommentarer
Postat av: papa

yea!

2010-01-16 @ 12:51:02
Postat av: Kenneth

Visst skriver du väl ett långt inlägg angående idrottsgalan?



Jag kan se det framför mig och jag kan se att det är kul :-)

2010-01-19 @ 00:04:24
URL: http://kennethharblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0