Safest place to hide

Det känns faktiskt inte helt rätt att Beauregard Brady och Hope Williams Brady inte längre lever tillsammans som det perfekta par som de är. Brady och Fancy Face. Det är ju de man ser upp till. Det är de som är evigheten. Några som är oskildaktiga. Vi brukar ju säga att så länge som Brady och Fancy Face är tillsammans, kan inget stoppa oss heller. Så man blir ju lite orolig.

Men som människa lever jag med lite inside information, och jag vet att Brady och Fancy kommer att sammanfogas i framtiden. Så jag tvivlar inte. Inget kan komma emellan oss. Sedan tycker jag att det är jättebra att vi inte ägnar för mycket tid åt ett TV program.

When this whole world gets too crazy
And there's nowhere left to run
I know you give me sanctuary
You're the only truth I know
You're the road back home


Och Fancy, även om jag vet att det är en omöjlighet i princip, så känns det verkligen som en trygghet att du tänker hälsa på mig varje helg om jag flyttar. Jag har en känsla av att min vardag kommer kännas lite galen till en början och att jag kommer att känna mig lost. Men då vet jag att du finns där.

You're my safest place to hide.


Kommentarer
Postat av: F

We are the one <3

2010-01-21 @ 21:21:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0