På begäran.

Okej, ngt säger mig att jag inte kommer att kunna publicera detta på grund av att sidan ser helt konstig ut, och det står "Färdig, men sidan innehåller fel". Men you´ll never know. Jag har lovat att jag ska ägna mig åt att hylla min bästaste vän i ett blogginlägg, hon tyckte att det var länge sedan. Så det gör jag. Och det gör jag så gärna. För om du är glad då är jag glad.

Sedan, Kenneth, skall jag vara helt ärlig har jag ej sett Idrottsgalan ännu, pga kroppslig aktivitet. Men jag har det inspelat, och när jag har sett det lovar jag att jag ska skriva ner mina åsikter angående spektaklet!

Kommentarer
Postat av: Kenneth

Spelade du in Idrottsgalan??? Lite väl ambitiöst kanske...

Jag hoppas att du åtminstone kommer sitta med fjärrkontrollen i handen så att du kan spola förbi allt ointressant. Två och en halv timme Idrottsgala är väldigt mycket Idrottsgala.

2010-01-19 @ 23:10:50
URL: http://kennethharblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0