Lost and found

Igår stötte jag på en gammal vän som varit borta onödigt länge. Jag trodde inte att vi skulle få återse varandra igen. Men ack så fel jag hade. Min svarta vante låg där på bänken och väntade på mig. Jag plockade med den med glädje. Vilken tur att jag av någon anledning sparade den andra vanten. Hade varit ett litet onödigt återseende annars...

Nu är det ju så att jag har köpt ett par nya vantar. Undrar om HM accepterar att jag lämnar tillbaka dem nu när jag egentligen inte behöver dem längre?

Den som inte vågar fråga får inte heller något svar.

Detta var förövrigt mitt 300:e inlägg. Wow. Grattis.

Kommentarer
Postat av: Kenneth

Grattis Blogg-Malin!



Dock låter inte 300 så mycket för en som haft blogg i två och ett halvt år...

2010-01-30 @ 00:07:00
URL: http://kennethharblogg.blogg.se/
Postat av: Kenneth

Jag tycker dock att du just nu är ganska duktig på att uppdatera :-)



Ha en trevlig helg!



/ En som ser fram emot ytterligare 300 inlägg och mer därtill!



Du är rolig.

2010-01-30 @ 01:52:03
URL: http://kennethharblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0