Let´s... försöka att inte vara så korkad?

Jag har bara en fråga till dig Rabih: Jag, som en del av svenska folket, undrar bara vart i helvete jag skulle känna igen dig ifrån om det inte var från Idol?


Efter del 1 av Let´s Dance måste jag säga att det fanns ett antal stolpskott som det kan bli spännande att följa. Dock tror jag att jag klarar mig utan Vickan. Sorry, Vicks, men det är så jag känner.


Om det blir en sjätte säsong av Lets Dance, vem ska då vara Jonathans lekkamrat? Vilma, nej, jag menar Ebba, blev ju en favorit iaf i Jonathans ögon. Hur kärleken blev med BlondinBella vet jag ej. Jonathan tycker ju att han och Molly passar ihop (det där med syskon tror jag inte en sekund på, dirty boy). Kanske är Amy Diamond som får försöka nästa år? Jag tror på det.

Kommentarer
Postat av: Kenneth

Hahaha... Tänkte samma sak angående Rabih!

2010-01-09 @ 00:56:23
URL: http://kennethharblogg.blogg.se/
Postat av: Patricknicoline

Awesome site!

2011-03-23 @ 15:06:09
URL: http://patricknicoline.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0