It can only get better

Sitter och lyssnar på It can only get better med vår allas Amy Diamond. En mycket vacker Sims video till faktiskt. Blir dock lite fundersam över det faktum att folk sitter och spelar in musikvideos med sina simmar? Det är ju ngt som inte ens jag har gjort! Möjligtvis på grund av att jag saknar den tekniska biten.

Men det var inte Sims vs Amy Diamond jag skulle diskutera, även om det finns mycket angående detta att diskutera. Kom tidigare idag att tänka på mitt texthäfte till Amys första skiva "This is me" som blev kvar vid diskbänken i Turkiet. I sommar är det 5 år sedan den försvann. Tänk om den hittades av en städerska som blev lite nyfiken och letade upp Amy och blev värsta fanet? Då har Amy mig att tacka. Fint. Vilken grej.

Eller så slängde städerskan bara texthäftet som jag ibland faktiskt har saknat och allt var förgäves...?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0