I know what you´re thinking. I know why you´re sad.

I de senaste avsnitten i Days har man verkligen inte behövt sakna Celeste och hennes syner. Allas vår Phillip Kiriakis sköter denna del utmärkt. Han vet helt plötsligt vad alla tycker, tänker, känner och är på väg att säga. Jag är förväntansfull inför morgondagens avsnitt, då han har utvidgat sin talang till att veta vad som står i brev som han aldrig har sett! Jag är imponerad, Phillip!

Men jag måste ändå tycka synd om honom. Phillip. Nu pratar jag direkt till dig min vän. Det är inte ditt ben (eller brist på ben) som är problemet. Du skulle kunna ha världens bästa, snyggaste och sexigaste ben, men det skulle inte hjälpa. Belle vill ha Shawn på sin sida.

Jag hoppas budskapet gick fram och att Phillip kan göra något åt detta såhär fyra år efter i tiden. Så gör jag natt av denna dag.

Kommentarer
Postat av: F

HAHA så jävla klockrent att han inte ar haft ett enda rätt än!Men man kan inte annat än tycka synd om stackarn,han tror verkligen starkt att de är protesen som är problemet!haha btw,vilken underbar skådis Will är alltså,de va nästan oscars varning på hans haltande idag!

2010-01-26 @ 21:01:28
Postat av: Malin

Hahah, kan inte Sami säga "Its not like I havent seen it before" gällande Willis lilla pillis igen?! Vad jag undrar är, har han inte kallingarna på sig när han sover?

2010-01-26 @ 21:49:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0