Förjävla trött

Visst, det har inte blivit lika mycket sömn på den senaste tiden. Men ändå? Är så himla trött och en viss sjukdomskänning börjar sprida sig. Förhoppningsvis bryter inget ut totalt.  Det orkar jag ej.

Har fått värsta Harry-rycket. Kan ju ha något att göra med att jag och Kira såg alla filmerna i helgen. Men vill läsa alla böckerna igen! Nu! Är så himla många detaljer som jag återigen har glömt. Men, får inte svika en tradition. Harry läses på sommaren, och så är det. Får roa mig med något annat så länge. Filmerna behöver jag dock ej se på ett tag, kanske om jag vill skratta lite. Finns ju ingen mer efterbliven människa än Daniel Radcliffe som HP. Och snälla, kan inte Emma Watson skratta en gång till som Hermione? Så himla bra hon gör det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0