Förbjudet att prata med chaufför under pågående körning...

...hur är det då med chaufförer som samtalar med passagerare?
Jag brukar vara ganska öppen när främlingar kommer fram och vill prata. Men inte kvart i 8 en söndagsmorgon, då jag egentligen hade behövt sova i ett antal timmar till. Just då bryr jag mig inte särskilt mycket om att vissa SL bussar efter ombyggnad nu inte har värme längre, att han ska ta med sina barn ut på isen för att åka skridskor eller var han brukade åka pulka när han var liten.

Han blev besviken över att han inte skulle få ha mitt sällskap till Huddinge sjukhus. Jag blev glad.

Kommentarer
Postat av: Georgmargrete

Greetings. This site is so full of information

2011-05-23 @ 08:26:30
URL: http://georgmargrete.blogll.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0