OS

Trodde först inte att jag skulle vara så intresserad av OS. Är mer ett fan av sommar OS, dock verkar detta spel tendera i att bli väldigt intresant. Två OS-guld redan. Kalla och Ferry. Mycket bra måste jag säga.

Men det är inte bara den idrottsliga biten som har varit intressant att titta på:

- Adrian Schultheiss uttalade sig väldigt vågat då han sa att han blivit lite småsur, då han knappt hade fått några affisher under konståknings-EM. Usch, jag vill inte ens tänka tanken hur det kan kännas att vara lite småsur!

- Yvettes otroligt falska garv efter Staffan Eklunds glädje över att de var många journalister som ville höra om skidskyttet. Nä, Yvette. Nästa gång du ska skratta får det vara med lite känsla.

-
André Popps kan vara väldigt rolig ibland: " Det spelar nog ingen roll hur mycket han än viftar med den där gula flaggan, dimman kommer ändå inte att försvinna." Skönt att man inte var den enda som inte förstod varför de envisades att stå i puckelpistbacken och vifta.

-
Men den roligaste av alla måste ändå vara Staffan Eklund. Staffan blir efter Ferrys guld intervjuad av en journalist:

-
Du ser ändå väldigt lugn ut, Staffan.
- Ja, jag har så mycket annat i huvudet just nu.
  
Lite dålig bild kanske, men man ser pennan. Hahahaa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0