När inte talets förmåga fungerar...

så får man använda sig av sitt skrivande istället. Jag kan inte prata riktigt ordentligt, min röst har åkt på semester och det vore fint om den kunde återvända inom en snar framtid. Helst nu. Även om jag låter bättre idag än igår, så är det inte okej. Försökte mig på att dricka te imorsen. Jag älskar vatten, det gör jag verkligen. Men varmt vatten som man petar ner någon jävla smak i, det fungerar inte! Fy fan vad äckligt. Så nej, något mer tedrickande kommer ej att förekomma här i alla fall.


Måste ge Hans Wiklund och Hannah Graaf beröm för deras otroligt fina insatser i Miljon Lotteriet. Herregud vad duktiga de är. Jag tycker det är fint att de delar på uppdraget att gå fram och tillbaka framför skärmen och viftar med armen på bokstäverna. Mycket fint. Intelligent program det där.

Kommentarer
Postat av: Kenneth

Seriöst? Miljonlotteriet?

Inte för att jag har sett det, men bara namnet ger en ju kalla kårar.



Kanske kan du skriva någonting om Melodifestivalens programledare?

Leende Måns?

Flabbiga Christine?

Supersnygge macho-Dolph?



Nej?

2010-02-10 @ 00:20:45
URL: http://kennethharblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0