Like sand through the hourglas, so are the days of our lives.

Fakta nummer 1. Kom på idag att jag håller på att bli gammal. Kändes lite sådär.

Fakta nummer 2.
Var bra att jag inte lämnade tillbaka mina vantar till HM eftersom de svarta återigen är ute på vift. Men jag tror att jag har turen med mig igen.

Fakta nummer 3. Lider av en förkylning av något slag som inte verkar ge sig. Inte hjälper det att man försöker ha helande nätter och att man till och med läser ett par rader i Bibeln innan man somnar. Nej, Han där uppe verkar ha någon lömsk plan enbart för mig. Precis som med Arn. Nja, hoppas vi inte delar samma öde. Orkar inte vara Tempelriddare och luffsa runt i öknen... kanske i framtiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0