Tekniskt missfoster

Jag glömde min laddare i Umeå. Laddaren till mobilen. Inte bra. Jag letar upp ett par gamla mobiler. Sitter och svär i en halvtimme för att man inte får upp baksidan på dem. Inte heller får man bort batteriet och simkortet. Till slut lyckades jag med min gamla 3310. Snilleblixten kommer då fram.

Jag: Fan, vad är pinkoden?
Johan: Har du glömt den?
Jag: Ja, det var ju fan 7 år sedan jag hade den här mobilen. Hur ska jag komma ihåg?!
Johan: Suck. Pinkoden tillhör simkortet. INTE mobilen.
Jag: Jaha... ja. nu funkade det.


Japp. Ja. Tekniken kanske inte är en av mina talanger. Tur att man har andra.
Förövrigt har ju 3310 roligaste spelen ever. Vadå Angry birds?
Har dessutom Fame Factory som bakgrund. Mycket fint.


Kommentarer
Postat av: Kenneth

Malin?

Det har gått mer än vecka nu...

Har du... hur säger man?... lagt ner?

2010-12-31 @ 17:13:44
URL: http://kennethharblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0